کسب رتبه پنجم کشوری کنکور سراسری كارشناسي ارشدتوسط یک تفرشی

جوان نخبه تفرشی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی رتبه پنجم کشوری کنکور سراسری كارشناسي ارشد را به خود اختصاص داد .

به گزارش تفرش عصر مدرن امیر عباس عسکری متولد نهم اردیبهشت 1372؛دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهرآن در آزمون ورودی کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی گرایش حقوق خصوصی از تفرش رتبه پنجم کشوری کنکور سراسری كارشناسي ارشد راکسب کرد. 

که ما هم به نوبه خود به این جوان تفرشی و خانواده محترم ایشان تبریک عرض میکنیم و برای این جوان تفرشی وهمه ی جوانان این مرز بوم آرزوی موفقیت در همه عرصه ها را داریم.

و انشاالله شاهد هر چه بیشتر درخشش جوانان تفرشی در همه ی عرصه ها باشیم 



نظرات شما عزیزان:

صادقی
ساعت10:25---3 خرداد 1394
(سلام من هم از طرف خودم وهمه ی اهالی محترم تفرش به این جوان وخانواده این جوان تفرشی تبریک عرض میکنم)

حسین رمضانی
ساعت17:58---29 ارديبهشت 1394
سلام من از شنیدن این خبرخیلی خوشحال شدم و برای آقای عسکری آرزوی موفقیت میکنم@}

شاهین مرادی
ساعت10:57---29 ارديبهشت 1394
سلام آقای جعفری ممنونیم از اطلاع رسانی خوبتون من هم تبریک میگم به این جوان خوب تفرشی

سعید تفرشی
ساعت10:32---29 ارديبهشت 1394
سلام من هم به این جوان تفرشی تبریک عرض میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم

حمید ترخورانی
ساعت10:26---29 ارديبهشت 1394
سلام این جوان افتخار شهر تفرش است ومن به این جوان تفرش تبریک می گم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: علمی ، ،
برچسب ها : ,,,,,,,,,


تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 18:45 | نویسنده : علی رضا جعفری |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.